فرصتــ شناســ خوبی هستید؟ یه تخفیفــ 70هزار تومانیــ برایــ فاکتور هایــ بالایــ 350 هزار تومانــ برایــ چند ساعتــ !

لوگوی جدید ایران کاسیو

مراحل و نحوه ی تعویض بند ساعت مچی

بند ساعت از جمله قطعات یک ساعت مچی میباشد که روی ظاهر و همینطور حفظ ساعت روی مچ دست تاثیر دارد. همانطور که در مقاله ی انواع بند ساعت مچی نیز اشاره کردیم، این قطعه از ساعت انواع مختلفی دارد که هر کدام بنا به سلیقه ی افراد انتخاب میشوند. در همان مقاله هم به بهترین نوع بند ساعت نیز اشاره کردیم. گاهی اوقات هم پیش می آید که میخواهید ساعت خود را با استایل مد نظر خود ست کنید، شاید با تعویض بند ساعت بتوان این کار را انجام داد. در این بخش از آموزش ایران کاسیو مگ میخواهیم در مورد مراحل و نحوه تعویض بند ساعت مچی صحبت کنیم و به سوالاتی از قبیل اینکه چگونه بند ساعت مچی را تعویض کنیم؟ پاسخ دهیم. برای انجام این کار باید چند کار ساده را انجام دهید.

برای تعویض بند ساعت باید چه کار کنیم؟

این مورد را به یاد داشته باشید که تعویض بند ساعت به وسیله ی ابزار و صرف چند دقیقه وقت امکان پذیر بوده و خود شما قادر به انجام آن هستید.

۱- مهیا کردن ابزار لازم برای تعویض ساعت

اولین مرحله از مراحل تعویض بند ساعت مچی ، فراهم کردن ابزار مورد نیاز است. در ابتدای امر به وسیله ای نیاز داریم تا پین بند ساعت مچی را از آن جدا کنیم. این ابزار را میتوانید از یک ابزار فروشی تهیه کرده و یا حتی با یک چاقویی که از نوک تیز برخوردار باشد، بهره ببرید. پیشنهاد میشود در کنار این ابزار از یک پارچه نرم برای موقعی که میخواهید صفحه ساعت را بر روی سطح صاف قرار دهید، بهتر است که آن را روی پارچه یا یک تکه پنبه بگذاریم.

چگونه بند ساعت را عوض کنیم؟

۲- تعویض بند ساعت

به آخرین مرحله از مراحل تعویض بند ساعت مچی رسیدیم، جایی که باید ساعت را برعکس روی پارچه یا پنبه نرم خود قرار دهید و بعد از آن به کمک ابزاری که تهیه کردیم، فشاری به کنار ضامن وارد میکنیم تا پین مربوطه جدا و خارج شود. حالا در اینجا باید پین ساعت خود را درون بند جدید قرار داده و به راحتی بند ساعت را در جای خودش قرار دهیم. اینجا کار شما به اتمام رسیده است و موفق شدید تا بند ساعت خود را تعویض کنید.

نحوه تعویض بند ساعت مچی,روش تعویض بند ساعت مچی